Grattis Pappi! <3

Idag fyller min gamla pappa hela 50 år! Så nu går det bara neråt för honom! Elelr borde man säga uppåt? Fast uppåt går det ju för alla, med åldern menar jag. Men jag säger att det går neråt för honom! Eftersom han blir gammal och då blir man kortare och kortare, mindre hår, mindre färg i håret, miondre allt lixom! Förutom en sak! Rynkor! Det blir det bara mer och mer av med åldern!
Skönt att man är ung och pigg!
På söndag åker jag till grekland och jag har shoppat jättemycket så jag ska ha lite bättre kläder att ha på mig! :D
Jag längtar så mycket! När jag kommer hem ska jag lägga in massa bilder! Men det finns internet på hotellet så jag kanske skriver nån gång! :)

/Jojjo

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS till din pappa! :D

gratta från mig :D

hoppas vi kan vara nån dag, om du ska passa sabina något mera så kan jag oxå komma och passa henne med molly om det går :D annars kommer jag gärna själv om du vill. :)

puss och kram <3

/ Anna

2010-07-23 @ 12:21:48
Postat av: Jojjo

Det ska jag! :D

Klart jag vill vännen! Vi kan vara när som helst! Förutom nästa vecka för då är jag i grekland. Och den 3 augusti ska jag förmodligen åka till stockholm till Maria. Och sen helgen efter, den 7 augusti ska jag förhoppningsvis till danmark! (Om jag lyckas spara ihop tillräckligt med pengar ^^)

Puss och kram! <3

2010-07-23 @ 14:05:36
URL: http://halvavar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0