God kanelbulle på kanelbullens dag!

MingalnavänJohannaärsjuktrolig. Till exempel, om man pratar men henne i telefonen så är hon fullt upptagen med något annat (datorn), FAST hon säger att hon är uttråkad. Svårt fall faktiskt, den där människan. Jag tänkte översätta holländska kaninsidor med henne under veckans gång. Bara tanken på Google översätt är hilarious. Användbart fast ändå så jävla kasst. Snacka om sjukt underhållande underhållning! Jag har funderat på en sak. Svamlar jag? Jag tycker jag är vid fullt medvetande. Även fast jag tänkte skriva tjocka ryssar istället för tjocka kyssar vid ett tillfälle. Sisådär lagom kul. Och jag har inte sjuka fantasier! Så det så. Btw, jag har fått en soffa i mitt nya rum. Var bara tvungen att dela med mig av den oerhört intressanta informationen till dig, kära läsare. Ha en rolig kväll, och God Kanelbulle som Jojjo skulle ha sagt! /Gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0