misstolkarN^

Av någon anledning har vi börjat misstolka allt alla säger. Och när jag säger vi, menar jag min knäppa vänskapskrets och jag. Det var ju egentligen Johanna som började. Vanliga fraser som misstolkas hejvilt: jag kommer, vi går ner, jag blev våt, du är stenhård, och så vidare. Till exempel på lunchen idag, då jag garvade åt att Johanna och jag är så himla synkade (såklart), så råkade jag komma emot mitt fulla vattenglas. Gissa om det hamnade mitt i prick...yes. Ett halvt jävla vatteglas och det säg ut som om jag kissat på mig. Och inte så lite heller! Sen sade Johanna att jag var jättevåt. Så ja....
Sedan sade hon att vi skulle gå ner till mitt skåp. Och det bästa av allt var nog när Mili skulle lämna oss för sitt utvecklingssamtal (som jag förövrigt kallar development talk istället för development talk.) Dåskulle vi säga hejdå, och innan vi drog ner henne på bordet för att säga hejdå (så skall det göras) så skrek hon för full hals: "Jag kommer!"
Så där, nu har du fått förklaringar för alla fraser i början av det är inlägget. Det sista får Johanna berätta tycker jag!
Och ja, vi är lite perversa. Men vi är faktiskt tonåringar folks.
/ GABBI

Kommentarer
Postat av: Kevin

Hahaha, välkommen till klubben ;) Åhnej, kom och tänka på Mr.Björks hemska pedofil ragningsreplik nu.... Kommer få mardrömmar nu.... xD

2010-10-22 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0