Courageous

Mod. Jag har tänkt på det idag. Vad är det för något? Något vi måste ta till oss jämt ch ständigt för att uträtta saker vi så gärna vill med inte egentligen skulle ha gjort.

Att ta till sig modet är inte lätt. Särskilt inte när man som mest behöver det. Men ibland när man gör det, kan hela dagen vändas uppochner. Både positivt och negativt sett. Det negativa kanske låter negativt, men när man väl fått ett nej (om det nu är svaret på din vågade fråga) så kommer du inte bry dig särskilt mycket om det. Du kommer bara vara stolt över att du över huvud taget vågade!

Om du däremot får ett ja (positivt), så kommer du kunna leva på det ett jäkligt bra tag. Just för att du vågade och vände allt till det positiva. Vågade göra det du aldrig kunnat tänka dig innan.  Och det är väl bara underbart?

Min poäng är nog att lyda det där som alla säger till alla: "Om du aldrig tar risken kommer du aldrig att få veta".  Så lyssna på alla jobbiga och patetiska råd du får som du har hört så många gånger förut. De funkar faktiskt!

Allt det här flög ur mig p.g.a förra veckans engelska glosor (courageous). Och lita inte på mig till 100%, för jag är ju som förstått lite störd. 99% blir nog bra.



/ Gabbi

Kommentarer
Postat av: Kevin

Det va bra sagt! :D Du är allt en smurtig tjej du ;)



och hahahahaha, åt bilden xD Älskar "Motivational Posters" ^^

2010-10-01 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0