Johanna och jag är oerhört synkade!

Idag har varit en händelserik dag. Enligt mig, då.

En kille i våran klass har varit ofantligt skojig idag! Det roligaste han gjorde inträffade på mattelektionen. Vi hade en extralärare då. Han roliga pratade med sina vänner lite längre bort. Läraren ropade först en gång, och sen en gång till på killen. Andra gången svarar han, uppriktigt illa rörd: "Du behöver inte skrika!"
Jag tror inte att jag är ensam om att tycka att det var en 100% klockren kommentar! Jag skrattade så att jag började gråta, och då blev Johanna arg på mig, för att jag grät. Jag skrattgråter nog för mycket.
Det andra roliga var att Johanna klagade över sina onda fötter (tår). Då sade han allvarligt: "Har du provat att gå till tandläkarn?"
Ännu en gång, klockren.
På lunchen delade jag och Johanna på ett knäckebröd. Kanske inte som DU tror, nä. På ett lite mer...romantiskt sätt. Jag tog en tugga i ena änden medan Johanna tog en tugga i den andra. Så gjorde vi tills den nästan var slut, och då höll vi på att pussa varandra på munnen! Om jag lyckades se rätt i ögonvrån så verkade pojkarna vid bordet bakom oss vara väldigt intresserade av vad som hände. Hmm..
Förresten så är Johanna och jag oerhört synkade.
/ GABBI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0