Kramsjuka

Av någon anledning håller jag på att bli sjuk precis när jag minst önskat det. Om jag nu önskat det, som jag ju inte har. Och det stör mig. Och det stör mig att jag säger att allt stör mig nu för tiden. Sådär lagom stört!

När jag blir sjuk blir jag ynklig och kramsjukare än vanligt. Kramsjukan kanske kommer med själva sjukdomen? Eller är kramsjukan själva sjukdomen? Fast man kan väl inte bli sjuk av något som har med kramar att göra. Självklart inte. Bara när man kramas när man är förkyld. Som jag är. Eller håller på att bli. Tror jag. Säkert den där "MILDA" indiska kryddan.

Så här har du en som sitter och ylar på mamma. Mamma, kom och krama mig. Och om du vågar dig hit skall jag banne mig krama dig med. Så passa dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0